HTML

in to PHP fejlesztés + bemutatkozás féleség

2011.09.26. 19:23 iHamuFactu

Mindenféle bemutatkozást mellőzve elkezdek erre a minimál-dizájnos blogra posztolkodni, mielőtt valakiben kétségek merülnének fel isteni blogger-tudásommal szemben elárulom, hogy már blogolkodtam technikai témában és valószínűleg blogger-vénám is van, de ezt már a kritikusaimra bízom.

Túl nagy energiákat nem fektetek be a blogba mert a múltban is ez vétózta meg a nagyszabású terveimet. Nagyjából mindent ide írok le aminek nem jegyzettömbben a helye, ötleteket, tananyagot (és itt most ne az unalmas nyelvtanórákra gondoljatok hanem programozásra), mindenféle érdekes honlapcímet és az se lesz ritka, hogy kütyük kerüljenek be az indexbe.

Az első poszt máris a programozásba vág bele, eldöntöttem ugyanis, hogy megtanulok HTML, PHP, illetve CSS programozni és volt szerencsém egy olyan fél-oldalas tananyagba botlani ami pont a PHP-re gyúr rá az egyik kedvenc oldalamon amire sajnos már nem kerülnek cikkek:

http://webdesigner3.net/php/php-kezdoknek.web3/

Eddig azt hittem retardált vagyok a témához, de azért nem a technika születésekor láttam napvilágot úgy, hogy nem sajnáltatom magam amiért én már kész operációs rendszereken nevelkedtem és nem a rendetlen dzsungelben ahol szegény fiataloknak mindent maguknak kellett megprogramozni.

Szóval Notepad+++ letöltve, irány a könyvtár, szörfingelés a neten (szlengesített szó) és kezdődjék a PHP gyakorlás. Rövidre szőtt terveim szerint a következő a HTML lészen a gyakorló listámon.

Szólj hozzá!

Címkék: html php css programozás webdesigner notepad

A bejegyzés trackback címe:

https://sectorz.blog.hu/api/trackback/id/tr903258482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása